راهنماي انتخاب رزولوشن دوربين در يك سامانه مدار بسته

۳۴ بازديد

راهنماي انتخاب رزولوشن دوربين در يك سامانه مدار بسته

 

يكي از مهمترين دغدغه هاي كاربران و حتي كارشناسان نصب و راه اندازي سيستم هاي دوربين مداربسته، انتخاب وضوح تصوير مناسب هر دوربين جهت نصب در فضاي جانمايي شده مي باشد . آنها همواره به دنبال يك استاندارد مناسب هستند تا با استفاده از آن بتوانند دوربين هاي مناسب تري را انتخاب و جانمايي كنند و پس از نصب سيستم مورد نظر ، رضايت حداكثر مشتري را كسب نمايند . در اين محتوا چند نمونه از مهمترين رزولوشن هاي استانداردي را كه بايد در انتخاب دوربين ها مد نظر داشته باشيم بيان مي كنيم .

1-      دوربين نصب شده در فضاي بيرون ( Out Door )

فضاي بيروني شامل نماي اصلي و نماي فرعي مي باشد . بهترين انتخاب براي پوشش نماي اصلي بيروني در يك سيستم مدار بسته ،
دوربين حداقل سه مگا پيكسل مي باشد . در صورتي كه در قسمت اصلي از دو دستگاه دوربين استفاده مي كنيد
مي توانيد از يك دوربين دو مگا پيكسل و يك دوربين سه مگا پيكسل استفاده كنيد .

جهت پوشش نماي فرعي نيز از دوربين حداقل دو مگا پيكسل استفاده كنيد .
توصيه مي شود براي پوشش فضاهاي بيروني از دوربين هاي كمتر از دو مگا پيكسل استفاده نكنيد .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پكيج دوربين مداربسته      

راهنماي انتخاب رزولوشن دوربين در يك سامانه مدار بسته

2-      دوربين نصب شده در حياط

جهت پوشش فضاي درون حياط در محيط هاي داخلي بهتر است از دوربين حداقل دو مگا پيكسل و حداكثر 4 مگا پيكسل استفاده نماييد .
همچنين در صورتي كه حياط مسقف باشد ، مناسب ترين انتخاب ، دوربين دو مگا پيكسل هايك ويژن است .

3-      دوربين نصب شده در پاركينگ هاي مسقف

پاركينگ هاي مسقف معمولا به دو صورت پوشش داده مي شوند . در صورتي كه بخواهيم ديد كلي داشته باشيد
از دوربين حداقل 3 مگا پيكسل استفاده كنيد همچنين چنانچه بخواهيد خودرو هاي پارك شده را پوشش دهيد مي توانيد
از دوربين هاي حداقل دو مگا پيكسل استفاده كنيد و به ازاي هر يك يا دو خودرو ، يك دوربين جانمايي نماييد .

4-      دوربين نصب شده در درب ورودي

مناسب ترين انتخاب دوربين هايك ويژن حداقل دو مگا پيكسل با قابليت WDR مي باشد .

5-      دوربين نصب شده در فضاهاي داخلي

براي پوشش فضاهاي داخلي با نور ثابت از دوربين حداقل دو مگا پيكسل استفاده كنيد . در صورتي كه طول و عرض فضا بيشتر باشد مي توانيد
از دوربين هاي سه مگا پيكسل و حتي چهار مگا پيكسل هم استفاده نماييد .

6-      دوربين نصب شده در انبار

جهت پوشش انبار شامل تجهيزات درشت ( جعبه هاي بزرگ و متوسط ) از دوربين دو مگا پيكسل و بالاتر
و همچنين جهت پوشش انبار شامل قفسه كالاهاي ريز تر از دوربين سه مگا پيكسل و چهار مگا پيكسل استفاده نماييد .

7-      دوربين نصب شده در راهرو هاي باريك و طولاني

دوربين حداقل دو مگا پيكسل ، بهترين انتخاب مي باشد .

8-      دوربين نصب شده در ورودي پاركينگ ساختمان

دوربين حداقل دو يا سه مگا پيكسل مناسب ترين انتخاب مي باشد .

9-      دوربين نصب شده در اتاق پرنور ( با تعداد زياد پنجره هاي پرنور و … )

بسته به اندازه اتاق از دوربين حداقل دو مگا پيكسل و حداكثر چهار مگا پيكسل استفاده نماييد .

دستيابي به وضوح تصوير مناسب جهت پوشش نياز هاي حفاظتي و نظارتي ، امري تجربي است .
اين رزولوشن ها در برند هاي مختلف كمي با همديگر متفاوت است .
كمپاني هايك ويژن به عنوان بهترين توليد كننده دوربين مدار بسته ، مدل هاي كاملي از دوربين هاي مختلف
را با رزولوشن هاي متعدد در سبد كالايي خود ارائه كرده و كاربران مي توانند بر اساس نياز و بودجه ، تجهيزات مدار بسته مناسب را انتخاب نمايند .

 

 

چطور تيزر تبليغاتي آنلاين و اتوماتيك بسازيم؟

۳۸ بازديد

چطور تيزر تبليغاتي آنلاين و اتوماتيك بسازيم؟

رپورتاژ آگهي

 

 

اگر تا به حال در كمپين‌هاي بازاريابي خودتان از ويديو تبليغاتي استفاده نكرديد، زمان آن رسيده كه تجديد نظر كنيد. خبر خوب اينكه؛ ساخت تيزر و تبليغات ويديويي بر عكس آن چيزي كه فكر مي‌كنيد، بودجه‌ي ماركتينگ شما را هدر نمي‌دهد. همينطور لازم نيست براي آن هزينه‌‌اي سنگيني در نظر بگيريد. مي‌پرسيد چطور؟

در اين مطلب قصد داريم يكي از ابزارهاي آنلاين و مقرون‌به‌صرفه براي ساخت كليپ و تبليغات ويديويي كسب‌و كارها را معرفي كنيم. با ما همراه باشيد‌.

تكنيك‌هاي ساخت تيزر و تبليغات ويديويي تأثيرگذار

ساخت تيزر براي صفحات اجتماعي مثل يوتيوب، فيس‌بوك و اينستاگرام نرخ تعامل مخاطب را به صورت صعودي افزايش مي‌دهد. بنابراين هزينه كردن در اين بخش نه تنها به شناخت و توسعه برندتان كمك مي‌كند. بلكه چهره‌اي حرفه‌اي و  جذاب از كسب‌وكارتان به نمايش مي‌گذارد. البته ناگفته نماند كه نتيجه اين كاريزماتيك و جذابيت، خودش را در بالا بردن نرخ فروش نمايان خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد:  تجهيزات دوربين مداربسته     دوربين مداربسته چيست؟

اما براي ساخت كليپ و تيزر باكيفيت و مؤثر بايد به نكاتي توجه كنيد. در ادامه برخي از آن‌ها بيان شده‌اند:

1- مشكلي را حل كنيد

ساخت ويديو تبليغاتي بايد همراه با خلاقيت باشد. اما يك گام فراتر از آن هم وجود دارد. يعني با زباني ساده به مخاطب‌هاي خود بگوييد كه چطور مي‌توانيد به آن‌ها كمك كنيد؟ كسب‌وكارتان چه مشكلي را برايشان حل مي‌كند؟ تصويرسازي ساده‌ي حلِ مشكل، همان خلاقيتي است كه مي‌تواند ساخت تيزر تأثيرگذار را تضمين كند.

2- از اسكريپت استفاده كنيد

تبليغات ويديويي موفق محتوايي قوي دارند. پيش از ساخت تيزر بايد درباره‌ي محتواي آن برنامه‌ريزي كنيد. مي‌خواهيد در ساخت كليپ كسب‌وكارتان چه مفاهيم و موضوعاتي را پوشش دهيد؟ جزئيات آن را تهيه كنيد و در جلسه‌اي با تيم بازاريابي خود در ميان بگذاريد. اگر كسب‌وكارتان حال و هوايي استارت‌آپي دارد مي‌توانيد اين برنامه‌ريزي را با جامعه‌اي كوچك از مخاطب‌هاي خود به اشتراك بگذاريد و بازخوردهاي اوليه آن‌ها را جمع‌آوري كنيد. اين روش كمك مي‌كند تا ميزان اثرگذاري برنامه‌ي ويديويي خود را بررسي كنيد.

3- سكوي پرتاب‌تان را انتخاب كنيد

بعد از ساخت تيزر يا ويديو تبليغاتي مي‌خواهيد آن را در كدام پلت‌فرم‌ها به اشتراك بگذاريد؟ در حال حاضر پلت‌فرم‌هاي اجتماعي يوتيوب، فيس‌بوك و اينستاگرام محبوب‌ترين گزينه‌ها به شمار مي‌روند. براي افزايش بازيد و تعامل مخاطب مي‌توانيد به طور همزمان از هر سه آن‌ها استفاده نماييد.

تعيين پلت‌فرم اشتراكِ محتواي بصري مهم است چون لحن و زباني كه با مخاطبين خود صحبت مي‌كنيد، بسته به نوع كسب‌وكار مي‌تواند در هر يك از آن‌ها متفاوت باشد. در اغلب موارد صداي برند در شبكه‌هاي اجتماعي صميمانه‌تر از وب‌سايت رسمي كسب‌وكارها است.

4خلاق باشيد

مخاطب‌هاي آنلاين عادت دارند كه با كليك‌هاي پي در پي از روي ويديوهاي تبليغاتي معمولي عبور كنند. اگر مي‌خواهيد در ذهن مخاطب جا بگيريد، بايد حرف تازه‌اي براي گفتن داشته باشيد و در ساخت تيزر و ويديوي تبليغاتي اين خلاقيت را به نمايش بگذاريد.

فلت رندر چطور به ساخت كليپ و تيزر مخاطب‌پسند كمك مي‌كند؟

فلت رندر يك ابزار ويديوساز آنلاين است. اين ويديوساز شامل قالب‌هاي نيمه آماده براي ساخت انواع كليپ و ويديوهاي تبليغاتي است كه مي‌توانيد متناسب با اهداف محتواي بصري و استراتژي‌هاي كسب‌وكارتان از آن‌ها استفاده كنيد.

روش كار با آن بسيار ساده است. براي شروع كافيست تا قالب مورد نظرتان را انتخاب كنيد. تصاوير، محتواي متني، عكس و موزيك و… را به آن افزوده و در نهايت به تماشاي دموي ويديو تبليغاتي خود بنشينيد.

بيشتر بخوانيد :   بهترين دوربين مدار بسته      انواع دوربين مدار بسته

از ويژگي‌هاي فلت رندر مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • وجود كتابخانه‌اي گسترده و متنوع از قالب‌هاي نيمه آماده
  • شخصي‌سازي تصاوير، موزيك، محتواي متني و… در ساخت كليپ
  • قابليت نمايش همزمان دموي تيزر تبليغاتي به صورت كاملا رايگان
  • امكان ساخت تيزر، بدون محدوديت مكاني و زماني و بي‌نياز از دانش‌هاي تخصصي گرافيك
  • دسترسي ساده به تنظيمات مربوط به تغييرات رنگ، فونت و غيره
  • ارايه‌ي تيزر تبليغاتي در كيفيت‌هاي گوناگون (مي‌توانيد متناسب با هزينه‌اي كه براي بازاريابي ويديويي خود در نظر گرفتيد از پلن‌هاي ساخت تيزر در فلت رندر استفاده كنيد و هزينه بازاريابي خود را كاهش دهيد. پايين‌ترين هزينه براي ساخت كليپ تبليغاتي معادل 18 هزار تومان است و با انتخاب كيفيت‌هاي بالاتر تصوير و متناسب با فريم افزايش مي‌يابد.)
  • پروسه‌ي ساخت اتوماتيك و سريع
  • تنوع بالا در روش‌هاي ارايه‌ي محتوا